Thursday 14 December 2017

System handlu tankiem minecraft


Pojemniki mogą być skierowane w dół lub na boki. Zbiornik może być używany jako pojemnik, jako składnik do rzemiosła i jako składnik redstone. Zbiornik posiada rurkę wyjściową na dnie, która może być skierowana w dół lub na boki i zapewnia wizualną informację o kierunku, w którym leje zostanie wyładowane, jeśli pojemnik jest obecny. Aby umieścić lej samowyładowczy, użyj blokadę Place Block, kierując się na powierzchnię, do której ma skierować się jego powierzchnia (lej samowyładowy nie skieruje się automatycznie do punktu w kontenerze). Aby umieścić lej samowyładowczy, tak, aby znajdował się naprzeciw pojemnika (lub innego bloku, który ma interakcję z Elementem Użytkowania), należy się zakryć podczas umieszczania leja. Złożony lej leży w dolnej części bloku, ażeby skierowany był do dołu. Pojemniki nie zmieniają ich kierunku po umieszczeniu i przymocowaniu ich do kontenera, z którym są skierowane do pojemnika, a zbiornik będzie dalej znajdował się w tym samym kierunku. Naboje nie mogą być przemieszczane za pomocą tłoków. Wersje komputerów i konsoli Pomimo, że nie występują jako solidny blok, dołączone bloki, takie jak szyny. dźwignie. tripwire i redstone dust można umieścić na lejach (ale nie po ich stronie). Edycja zbiornika Edytor Hoppera przedstawiający szczeliny na 5 slotach na górze i listę graczy poniżej. Zbiornik może być używany jako pojemnik i ma 5 szczelin w przestrzeni reklamowej. Aby otworzyć GUI kosza, skorzystaj z bloku Use ItemPlace Block. Aby przenieść elementy między zasobami lejowca a zapasem zasobnika lub palcem, podczas gdy GUI kosza są otwarte, przeciągnij lub kliknij Shift-kliknij elementy. Aby wyjść z menu GUI kosza, użyj klawisza Esc. Domyślnie interfejs GUI leja samowyładowczego jest oznaczony jako Item Hopper. Etykietę GUI zasypów można zmienić, nazywając lej w kowadełku przed jego umieszczeniem lub użyj polecenia bloku (na przykład aby oznaczyć lej w (0,64,0) Alices Hopper, użyj bloku 0 64 0). Zbiornik można zablokować (lub później odblokować), ustawiając znacznik Blokada leja z użyciem polecenia blockdata. Jeśli znacznik blokady noża nie jest pusty, kosza nie można uzyskać dostępu, chyba że gracze trzymają przedmiot o tej samej nazwie, co tekst blokady tagów. Na przykład aby zablokować lej w poziomie (0,64,0), aby tylko gracze z elementem o nazwie Alices Key mogli uzyskać dostęp do leja, skorzystaj z bloku 0 64 0. Crafting ingredient Edit Ekstraktor może być używany do wyrobu minecartu z lejem samowyładowczym. Składnik Redstone Edytuj Kosza może być użyty do ssania elementów nad nim lub do przenoszenia przedmiotów na lub z innych pojemników. Skrzynie są mechanizmami redstone i mogą być aktywowane przez: sąsiedni aktywny element mocy. na przykład latarka redstone (z wyjątkiem, że latarka czerwona latarka nie uruchamia zbiornika, do którego jest podłączona), blok redstone. czujnik dzienny. itp. Przylegający do niego blok zasilany (na przykład nieprzejrzysty blok z aktywną latarką Redstone'a pod napięciem) Napędzany komparator Redstone lub Redstone repeater skierowany ku lejkowi Przylegający pył z Redstone'u, który jest skonfigurowany do umieszczania w lejce (lub na górze) zbiornik nie jest aktywowany przez sąsiadujący z nim pył redstone, który jest skonfigurowany tak, aby skierował się w jego stronę. Zachowanie się lejów jest przeciwieństwem większości elementów redstone, ponieważ wykonuje akcje, a nie jest aktywowane i przestaje wykonywać akcje po aktywacji. Tak więc, nieaktywowany zbiornik paliwa jest opisany jako włączony, a aktywowany zbiornik jest opisany jako wyłączony. Włączony kosza może wykonywać trzy rzeczy (na raz): ssać elementy pozycji (przedmioty swobodnie pływające na świecie) do swojego spisu z przestrzeni powyżej, ciągnie jeden element z zapasem z pojemnika powyżej, naciskając pojedynczy element z własnym spisie w kontenerze, na którym stoją Elementy przedmiotu mogą być zasysane, jeśli znajdują się w obrębie bloków nad zbiornikiem, więc można je zasysać, nawet jeśli siedzi na bloku częściowym powyżej leja samowyładowczego (na przykład na płycie) lub nawet w obrębie pełnego bloku nad lejem (ponieważ rosną przez solidne bloki lub dlatego, że zostali wezwani). Elementy pozycji nie zostaną zasysane, jeśli są więcej niż jeden blok nad zbiornikiem (na przykład element na bloku kamienia powyżej leja samowyładowczego nie zostanie zasysany). Nalepki sprawdzają, czy przedmioty znajdują się nad nimi w każdej grze i mogą ssać je nawet zanim jednostki przedmiotu zostaną zniszczone przez lawę powyżej leja lub zanim zostaną zabrane przez graczy. Pojemniki z pojemnikami nad nimi (piece, skrzynie, inne leje itp.) Nie zasysają elementów pod nimi (a nawet nie sprawdzają ich, zmniejszając liczbę aktualizacji wymaganych przez leje samowyładowcze). Noszone przez nich leżeć w górnej części klatki piersiowej, środkowa klatka piersiowa nie przyjmuje żadnych przedmiotów, dopóki zbiornik nie wypełni się, ponieważ zbiornik dolny ciągnie przedmioty z środkowego leja, zanim środkowy lejek może wepchnąć przedmioty do klatki piersiowej. Odbiorniki mają czas cooldown transferu. Po pociągnięciu lub wepchnięciu przedmiotów leki zasypowe czekają 4 kleszcze redstone (8 kresek do gry lub 0.4 sekundy), zanim pociągnie za sobą lub pchnie ponownie (szybkość przesyłania danych wynosi 2,5 na sekundę). Element pulls i pushes jest przetwarzany w tej samej grze, ale ciągnie się przed popychaniem (patrz schemat, po prawej). Elementy przedmiotu mogą być zasysane w dowolnym momencie, bez wpływu na czas cooldown przeniesienia przedmiotu i mogą być zasysane jako całe stosy (a nie pojedynczy element naraz). Zbiornik zawsze stara się ciągnąć lub ssać przedmioty w lewą, najbardziej dostępną szczelinę (albo dlatego, że szczelina jest pusta albo ponieważ zawiera niekompletny stos przedmiotu ciągnącego), a następnie popycha przedmioty z lewego przedziału, zanim zacznie naciskać z prawego gniazda (to nigdy nie zacznij naciskać przedmiotów z drugiego gniazda, zanim pierwszy jest pusty, z trzeciego przedziału, zanim pierwsze dwa są puste itp.), chyba że pojemnik, w który się wciska, może przyjmować tylko przedmioty z prawego gniazda lejów (ponieważ pojemnik jest pełny z wyjątkiem niekompletnych stosów pasujących do najdelikatniejszych pozycji lejów). Zasobnik nie powinien ssać ani ciągnąć przedmiotów, nawet jeśli jest włączony, jeśli nie ma dostępnych gniazd, aby zaakceptować dostępne elementy (nie ma pustych szczelin i nie ma niekompletnych stosów elementów, które pasują do dostępnych elementów). Podobnie, w dolnym lewym rogu znajdują się szczeliny pojemników przed dolnymi prawymi szczelinami i przestaną naciskać elementy, jeśli nie ma dostępnych gniazd, aby wepchnąć elementy. Niektóre pojemniki wchodzą w interakcje z lejami samowyładowczymi w określony sposób: Dozownik Dozownik Dropper Shulker Box Dozownik, koszule do krojenia i pudełka na śmieciarkę współpracują normalnie ze zbiornikami. Beacon Zbiornik można napełniać tylko diamentami. szmaragdy. złote wlewki. i wlewki żelaza w promienie nawigacyjne. Mimo że interfejs nawigacyjny zazwyczaj pozwala tylko na umieszczenie pojedynczego elementu w sygnale nawigacyjnym, lejek może nacisnąć cały stos przedmiotów w szczelinę inwentarza nawigacyjnego. Elementy te mogą być również usuwane przez lej zasypowy pod sygnalizatorem. Stojak do piwa Nalewak nad stanowiskiem do zaparzania napełni tylko górną szczelinę składnika i wsunie do niej tylko eliksiry. Zbiornik na bok stojaka do napełniania wystarczy nacisnąć butelki i eliksiry do trzech dolnych szczelin (a jeśli jest ich składnik w górnej szczelinie, tylko jeśli przedmiot mógłby być zaparzony przez ten składnik) lub wepchnąć proszek gaśniczy do szczelina na paliwo. Naczynia pod stołem do piwa będzie ciągnąć tylko z trzech dolnych szczelin, czy parzenie jest zakończone, czy też nie utrzymywać leja samowyładowczego, aby pozwolić na zakończenie napełniania. Klatki piersiowej w klatce piersiowej Duże klatki piersiowe i duże klatki piersiowe są traktowane jako pojedyncza jednostka: lej składany na dużej klatce piersiowej wypełnia całą klatkę piersiową, a lejek pod dużą klatką piersiową opróżnia całą klatkę piersiową. Uwięzione komody dostępne przez gracza wyłączyły każdy sąsiedni zbiornik (co jest normalnym zachowaniem dla leja w pobliżu aktywnego źródła zasilania). Piec Zbiornik powyżej paleniska wypełni tylko szczelinę składnika, ale będzie naciskać na przedmioty, nawet przedmioty, które nie mogą być wytapiane w piecu. Pojemnik na bok pieca wypełni tylko szczelinę paliwa i tylko wepchnąć elementy do tego gniazda, które mogą być wykorzystane jako paliwo w piecu. Naczynie lejące poniżej pieca będzie ciągnąć tylko z gniazda wyjściowego pieca (z wyjątkiem tego, że wyciąga puste wiadra z gniazda paliwa pieca po użyciu z wiadra lawy jako paliwa). Pojemniki z pieca nie wydają punktów doświadczenia. Hopper Kolejność trzech lub więcej pojemników, z których każda jest popychana do następnego, jest znana jako rura lejka. Rury poziome po prostu odprowadzają przedmiot z przewidywaną szybkością wynoszącą 2,5 sztuki na sekundę, ale zachowanie pionowej rury zbiorczej może być trudne do zrozumienia, ponieważ leje samowyładowcze ciągną i popychają między nimi przedmioty. Jeśli pionowa rura zbiornika wyciąga przedmioty z pojemnika, po prostu przenosi elementy na 2,5 elementów na sekundę (ponieważ szybkość przesyłania jest ograniczona przez pierwsze leje samowyładowcze z pojemnika), ale jeśli stos przedmiotów znajduje się w pionowej rurze (ponieważ jednostka stosu została zasysana lub umieszczona przez gracza) elementy zostaną przeniesione dwa razy szybciej, ponieważ lej z stosem przedmiotów naciska na przedmioty, podczas gdy lej zasypowy pod nim również ciągnie przedmioty. Ponieważ pociągnięcia i popychania występują w tej samej grze, komparator porównawczy pomiaru pełności leja w rurze leja samowyłada się po prostu utrzymuje się na zasilaniu w miarę ciągłego przepływu przedmiotów (zamiast migać i wyłączać dla każdego elementu), ale niektóre leje w pionowym rurze lejowej nigdy nie mogą zasilać ich komparatorami nawet ciągłym strumieniem przedmiotów, ponieważ ich przedmioty zostają wyciągnięte z nich jedna gra po tym, jak przedmioty są wepchnięte do nich, co nie robi stanu wystarczająco długo, aby porównywał środek (komparatory potrzebują co najmniej 1,5 kreski redstone, aby uzyskać wyjście). Minecart z kombinezonem Minecart z Hopper Hoppers będzie wypełniał minecarts z skrzyniami lub lejami, jeśli jakakolwiek część minecartu znajduje się w kosmosie, na którym leje się leje. Nalewniki mogą również odbierać przedmioty z minecartów nad nimi (szyny mogą być umieszczane bezpośrednio na lejach). Zbiornik nie rozładuje minecartu, który znajduje się na szynie czujki nad zbiornikiem, ponieważ szyna detektora wyłączy zbiornik (co jest normalnym zachowaniem dla leja w pobliżu aktywnego źródła zasilania). Ender Chest Hoppers nie może usuwać przedmiotów ani wkładać ich do skrzyń. Nie oddziałują z nimi w jakikolwiek sposób. Utylizowany zbiornik nie ciągnie przedmiotów z góry (w tym elementów pozycji) lub wypycha je, ale może odbierać przedmioty z innych koszników i kosza na śmieci i może być usunięty z innego zasobnika poniżej niego. Aby zatrzymać przenoszenie przedmiotu w poziomej rurze zbiorczej, należy wyłączyć tylko jeden zbiornik, ale aby zatrzymać przenoszenie elementów w pionowej rurze zbiorczej, należy wyłączyć dwa leje samowyładowcze (ponieważ w przypadku wyłączenia jednego zasobnika lejek ponad to nadal może wepchnąć do niego przedmioty, a lej sam na dół może nadal ciągnąć przedmioty z niego). Zbiornik posiada identyfikator minecraftu: leja samowyładowcza i jest dodatkowo definiowany przez dane bloku i jednostkę blokową. Kosza ma również stan bloku, który ma zastąpić funkcjonalność danych bloku w przyszłej wersji. InstrukcjeHopper Odporny na przelanie sorter, układ dla jednej komórki. Jeśli wyczerpana podwójna klatka piersiowa wypełnia się, powyższy projekt złamie sąsiednie komórki ze względu na sygnał z zasobnika powyżej 2. Ten alternatywny projekt unika tego. Górny zbiornik będzie zawierał 41 elementów sortowanych w jednej szczelinie, a pozostałe cztery gniazda mają jedną z nich, które mają stosy na 64 i nigdy nie przechodzą przez sorter (dowolny element wymieniony w kowadełku może być używany do ten cel). Komponenty Edytuj Są dwa elementy do sortownika elementów: kanał elementu i składnik sortujący. Oto analogia do wyjaśnienia tego: kanał rzeczy jest jak rzeka, a elementy sortujące mogą być wyobrażane jako sieci, które tylko przechwycają niektóre elementy. Rzeka kończy się zrzutem (śmieciarka). Kanał elementu to po prostu ścieżka, przez którą przechodzą przedmioty. Może to być poziomy łańcuch lejów lub kanał wodny. Zbiorniki pod spodem łańcucha leja lub kanału wodnego działają jak siatka i wydobywają przedmioty. Elementy sortujące składają się z lejów. Aby umożliwić samodzielne przełączanie osadzania i ekstrakcji, należy użyć dwóch lejów: jeden na drugim, a górny skierowany na boki. Górny zbiornik powinien być podłączony do komparatora, który będzie zasilał zbiornik dolny (który zabiera przedmioty z górnego leja samowyładowczego). Rownieje i przedmioty gotowe mogą być automatycznie wytapiane, gdy jesteś z daleka. Rzeczy, które chcesz być ugotowane, wsadzą się w górną klatkę piersiową, pali się do dolnej. Produkt zbiera się do dolnego pojemnika lub jest przekierowywany do innego zasobnika lub innej klatki piersiowej. Zauważ, że kosza może być włożony do paliwa nie tylko z boku, ale również z przodu iz tyłu. Podłącz 4 lejaki w kole (utwórz jedno, ale nic nie wskazując, przy drugim przy drugim przykręcaj, niszcz pierwszą, a drugą jako początek kręgu, od pierwszego, który wskazuje prawidłowy kierunek). Umieść dowolny element, który nie jest stos (na przykład drewniany topor) do jednego z koszy. Podłącz komparator do każdego z lejów. Daje sygnał, za każdym razem, gdy przedmiot przechodzi przez ten lej. Jeśli chcesz go aktywować częściej, zrób zegar 2-godzinny. Jeśli chcesz go uaktywnić mniej, umieść więcej lejów. Slow Clock Edycja Podłącz dwa lejki (zadzwoń do nich lej samowyładowczy A i B), a ich wyjścia skierowane są do siebie. Pomiar ich wyników z komparatorami (komparator A i B). Podłącz wyjścia komparatorów do repeaterów (repeater A i B), dodać repeater prostopadle, aby zablokować je (blokada A i B). Podłączyć wyjście przekaźnika A do zasobnika B i zablokować B oraz wyjście przekaźnika B do zasobnika A i zablokować A. Aby uruchomić zegar, należy wrzucić elementy do jednego z lejów. Prędkość zegara zależy od ilości przedmiotów krążących w systemie, przy czym najdłuższy czas trwania to 128 sekund w przypadku 5 stosów na 64 sztuki. Czasami potrzebujemy magazynu większego niż pojedyncza duża klatka piersiowa. Potrzebny jest pojedynczy pojemnik wyjściowy, który automatycznie wypełni zawartość dużej ilości innych pojemników, najlepiej ukrytych za ścianą lub sufitem. Nazywamy taki system silosem lub magazynem masowym. Podstawowa forma Edytuj Jest to podstawowa forma silosu z czterema dużymi skrzyniami (216 szczelin) plus 5 lejkami (25 gniazd), łącznie 270 gniazdami. I i O odpowiednio oznaczają pojemniki wejściowe i wyjściowe. Jest to podstawowa forma silosu z trzema dużymi skrzyniami. Ma 3 bloki szerokości, 5 bloków wysokości i jest płytka. Rzeczywistym wejściem do systemu jest lejek poniżej mnie, dzięki czemu można wsuwać przedmioty z boku nie tylko z góry. Zbiornik dolny może oczywiście być wymieniony na lej zasypowy skierowany w dowolnym kierunku i wprowadzany do innego zasobnika. Jeśli chcesz używać klatki piersiowej do pojemnika wyjściowego, zaleca się użycie pułapki zamiast normalnej. W ten sposób uzupełnienie pozycji zostanie zawieszone podczas uzyskiwania dostępu do klatki piersiowej, dzięki czemu można zwracać przedmioty w przypadku, gdy zabrałeś więcej elementów niż potrzebujesz. Formy rozszerzone Edytuj Prawdziwa moc pochodzi z rozciągliwości. Oto kilka przykładów rozszerzonych form. Wszystkie te elementy są wciąż płytkowymi. Hoppers są elementami redstone dodanymi w aktualizacji Redstone. po raz pierwszy pojawił się w Snapshot 13w01a. Nalewaki mają kilka integralnych zastosowań, takich jak przenoszenie przedmiotów, które spoczywają na niej w klatce piersiowej lub innym pojemniku na dole lub przechowując je wewnątrz swojego magazynu. Naczepy można zasadniczo stosować do automatycznych szlifierek i pułapek, które nie wymagają stałej obecności. Odpady mogą być kontrolowane przez redstone. Jeśli napędzasz zbiornik, przestanie posegregować przedmioty. Po ponownym włączeniu ruch elementów zostanie ponownie aktywowany. Pojemnik może łączyć się z innymi zasobnikami i innymi pojemnikami (skrzyniami, piecami, dyszami itd.). Gdy obok komora znajduje się kombajn z kombinezonem, może wykryć, ile przedmiotów jest w środku i wyśle ​​sygnał redstone, w zależności od ilości rzeczy Hopper ma w nim (to samo z wszystkimi innymi pojemnikami, jeśli ponad 22 rzeczy w nim). Może to być również użyte do utworzenia Zegara Hoppera. Rzutowanie RecipeMoving items Depozyt jest blokiem, który służy do zbierania przedmiotów ze środowiska lub do przemieszczania przedmiotów między pojemnikami. Zbiornik jest wykonany z żelaza i klatki piersiowej: Kliknij prawym przyciskiem myszy na lej samowyładowczym, aby zobaczyć jego magazyn: ma pięć gniazd, na które można umieścić przedmioty. Elementy, które spadną do leja samobieżnego, również wejdą w jego ekwipunek, jeśli są miejsca dla nich. Wąski koniec zasobnika przymocuje się do bloku, który zostanie kliknięty, aby go umieścić. Jeśli jest to pojemnik (klatka piersiowa, piec, dozownik, zakraplacz, stojak do zaparzania lub inny zbiornik), wtedy zbiornik przenosi przedmioty do tego pojemnika. WSKAZÓWKA: Aby podłączyć lej do innego pojemnika, przytrzymaj klawisz SHIFT, klikając przycisk. Kurczaki te kończą się w klatce piersiowej Hoppers również wysysają przedmioty z pojemników, które znajdują się bezpośrednio nad nimi. Ułatwia to automatyczną obsługę elementów, takich jak piece i stojaki do zaparzania. Ta konfiguracja umożliwia łatwe wytopu i gotowania w piecu bez nadzoru. Istnieje jedna wada używania kosza do opróżniania pieców: nie dostajesz żadnego doświadczenia z tego. Rurociągi zasypowe Zbiorniki można połączyć ze sobą tworząc rurociąg, który skutecznie transportuje towary. Kontrola przepływu Zastosowanie prądu redstone do leja samowyładowczego zatrzyma je przed przenoszeniem elementów. Odpylacze i dyspensery Odpylacze i dozowniki są podobnymi blokami, które mogą manipulować elementami. Oba mogą trzymać dziewięć stosów przedmiotów i uwalniać je po jednym czasie, gdy otrzymają sygnał o powtórce. Crafting Droppers delikatnie wysuwa przedmioty lub podaj je do sąsiedniego pojemnika, takiego jak klatka piersiowa lub lej. Jeśli przedmiot spadnie na podłogę, będzie tak, jakby gracz je upuścił i znikną po 5 minutach. Dropper może być stosowany w celu podniesienia pozycji. Oto nasz tutorial. Dispensers Crafting Dispenser wysuwa również przedmioty, gdy są wyzwalane, ale w przypadku wielu rodzajów przedmiotów, które ich nie wypluwają, działają tak, jakby odtwarzacz działał prawidłowo. Pociski (strzałki, jaja, śnieżki, eliksiry z rozbryzgami, fajerwerki itd.) być zwolnionym, a nie upuszczonym. Krzemień i stal będą podgrzewać wszystko, co jest łatwopalne. TNT zostanie umieszczony i zapalony, a bonemeal będzie stosowany do upraw. Dozownik zawierający wiadro z wodą lub lawą umieści wodę lub lub lawę przed nią, gdy zostanie uruchomiony, a jeśli zostanie ponownie uruchomiony, będzie ssać wodę lub lawę. Dystrybutor umieszcza minecarts na szynach lub łodziach na wodzie, gotowy do wejścia do środka. Jeśli we właściwym miejscu nie ma kolejki lub wody, element zostanie opuszczony, a nie umieszczony.

No comments:

Post a Comment