Sunday 19 November 2017

System handlu falami zawodnikami


WAVERIDER PRO Witam, kupiłem Wave Rider Pro (poziom 1) Tak, istnieje poziom 2, ale nie jest potrzebny do skutecznego handlu systemem Dave Wrights. Właśnie to chciałby, żebyś uwierzył. Uczy, jak handlować swoim systemem, a kiedy zaczniesz mieć pytania, przekieruje cię do jego strony internetowej o Poziomie WRP. Wydaje mi się, że nazywa się to "up sell". Oryginalny system kosztuje 800, a jeśli chcesz nauczyć się go wymieniać tak jak Dave, to będzie cię to kosztowało dodatkowe 400 lat. Nie ufam temu człowiekowi. Szukałem wysokiego i niskiego poziomu dla efektywnego wskaźnika handlu i zasadniczo po 9 miesiącach złożyłem to wszystko razem. Najważniejsze jest to, że żaden zestaw wskaźników nie określi sukcesu. Powodem, dla którego tylko niewielki procent odnosi sukces, jest fakt, że większość osób szuka złych rzeczy, aby odnieść sukces. Wiem, że starałem się udoskonalić mój system za pomocą tego i tego wskaźnika i nadal bym to robił, gdybym nie natknął się na kogoś, kto handluje. Kupiec pomyślał, że to jego zestaw wskaźników zadziałał, a nawet napisał książkę na ten temat. Wymieniłem się z nim i wykonałem te same transakcje i straciłem pieniądze, podczas gdy on zarabiał pieniądze. Będąc osobą analityczną, zadzwoniłem do niego i rozmawiałem z nim i nadal nie mogłem tego rozgryźć. Wreszcie po przejrzeniu dziennika handlowego odkryłem, że to jego zarządzanie pieniędzmi było kluczem do wskaźników. Jeśli chodzi o WAVERIDER PRO, może on działać, ale musisz mieć doświadczenie w handlu, aby to działało, co oznacza, że ​​musisz zrozumieć techniczne, zarządzanie pieniędzmi i kontrolę ryzyka. Jeśli weźmiesz system jako punkt wyjścia do nauki, a nie Świętego Graala, możesz napisać plan handlu. Nie masz planu handlowego, dopóki wszystko nie zostanie połączone i powiesz sobie, że jeśli dokonam 100 transakcji, mój system będzie miał dużą szansę na osiągnięcie zysku. System działa, jeśli masz doświadczenie w Daves, a ostatni element, którego potrzebujesz w planie handlowym, to uzyskać wskazówki dotyczące wejścia. Jeśli po prostu spróbujesz go wymienić bez doświadczenia, na pewno stracisz. Wiem, że kiedy zacząłem go handlować, to nie było ładne. Myślałem, że muszę być jedyną osobą na świecie, która nie może tego dokonać. Zarządzanie pieniędzmi nie wiąże wszystkich tych rzeczy, dopóki ktoś nie jest na to gotowy. Straciłem dużo pieniędzy i szukałem i czytałem dzień i noc przez 7 miesięcy (mogę to zrobić, odkąd jestem samozatrudniony), a następnie znalazłem link w miejscu, którego nie szukałem. Większość dochodowych handlowców nie szuka najpierw wskaźników, ale wskaźnik to element, który zwykle daje im pozycję do ukończenia swojego planu handlowego. Moim zdaniem to właśnie dlatego większość zawodzi, ponieważ najpierw szukają wskaźnika. To tak, jakby próbować upiec ciastko bez posiadania wszystkich składników, chociaż pieczenie jest bardzo ważne, nie będzie się to sprawdzać z podstawowymi składnikami. Jedną z lekcji, które mogę przekazać, jest to, że jeśli ktoś nie jest gotowy do intensywnego uczenia się (duża szansa, że ​​stracisz pieniądze) i przejdzie przez ból (i jest całkiem sporo), spróbuj czegoś innego. Jak zwykle nie mam problemu z nikim rozmawiać i nie sprzedawać niczego, tylko handlować kenyee65 na Skype. jeśli nie możesz go zaprogramować, nie możesz go przetestować. jeśli nie możesz tego przetestować, po prostu się kręcisz, dostaniesz mocno. nigdy nie zastanawiasz się, dlaczego twórca tego systemu nie oferuje go jako strategii, która mogłaby ułatwić automatyczne transakcje. ponieważ już go zaprogramował i jest do bani przez historię. Dlatego oferuje system z wybranymi przez siebie transakcjami, aby zahipnotyzować cię do zakupów, a także wprowadza różne warianty podejścia, by pomylić się z myśleniem, że źle zrobiłeś, podczas gdy on zawsze ma rację. Trzymaj się z daleka od tego facetaWaveRider, aby rozpocząć handel pod nowym symbolem giełdowym WaveRider Communications Inc. (OTCBB: WAVC) (OTCBB: WAVR), lider w zakresie bezprzewodowych technologii szerokopasmowych i wdrożeń non-line-of-sight, ogłosił dzisiaj jedno-za - dziesięć odwrotnych akcji zwykłych Spółki. Odwrotny podział akcji wejdzie w życie w czwartek, 1 lipca 2004 r., A akcje zwykłe WaveRiders zaczną handlować w oparciu o nowy symbol giełdowy, WAVR, na tablicy ogłoszeń OTC. W dniu 22 czerwca 2004 r. Spółka ogłosiła zamiar wdrożenia konsolidacji udziałów, która została zatwierdzona przez akcjonariuszy WaveRiders na ostatnim corocznym zgromadzeniu akcjonariuszy w dniu 4 września 2003 r. Odwrotny podział nie wpłynie na proporcjonalne udziały akcjonariuszy w WaveRider. Wdrożenie akcji WaveRiders jest częścią korporacyjnej reorganizacji Spółki. Nowa struktura ma na celu lepsze pozycjonowanie Spółki w celu realizacji jej przyszłej strategii wzrostu, zapewnienie dostępu do dodatkowych rynków kapitałowych i potencjalnie pomoc Spółce w rozszerzeniu partnerstwa finansowego. O firmie WaveRider Communications Inc. Firma WaveRider Communications Inc. (waverider) jest liderem w dziedzinie bezprzewodowych wdrożeń i technologii szerokopasmowych. Sieci bezramowe WaveRiders Last Mile Solution (R) 900 MHz umożliwiają dostawcom usług komunikacyjnych ustanowienie sieci z pełnym nasyceniem i szybki zwrot z inwestycji. WaveRider angażuje się w rozwój bezprzewodowych technologii opartych na standardach, które obsługują zaawansowane aplikacje i zaspokajają potrzeby rynków północnoamerykańskich i międzynarodowych. WaveRider jest przedmiotem obrotu na tablicy ogłoszeń OTC, pod symbolem WAVR. Z wyjątkiem historycznych oświadczeń tutaj zawartych, niniejsze wydanie zawiera stwierdzenia dotyczące przyszłości, które wiążą się z ryzykiem i niepewnością, w tym z ryzykiem związanym z wpływem zmieniających się warunków gospodarczych, tendencjami w rozwoju Internetu jako medium komercyjnego, ryzykiem akceptacji rynku, realizacją oczekiwanych przychody, ryzyko rozwoju technologicznego i sezonowość. Czynniki ryzyka obejmują również zdolność spółki do zapewnienia dodatkowego finansowania zdolności spółki do komercjalizacji swoich produktów, zdolność spółki do skutecznego konkurowania w przyszłości z istniejącymi lub nowymi konkurentami, zdolność spółki do ochrony swojej własności intelektualnej oraz pewność, że prawa przyznane w ramach patentów lub prawa autorskie, które mogą zostać wydane, zapewnią dostateczną ochronę praw własności intelektualnej firmie, która odniosła sukces w ulepszaniu istniejących produktów i opracowywaniu nowych produktów, aby nadążyć za postępem technologicznym w branży komunikacji danych, ciągłą dostępnością widma zwolnionego z licencji opartego na regulacja przez rząd Stanów Zjednoczonych i zagraniczne zdolność spółki do uniknięcia znaczącej ekspozycji na odpowiedzialność za produkt zależność spółki od ograniczonej liczby producentów zewnętrznych zdolność spółki do realizacji swojego biznesplanu i generowania ogólnego zysku i innych czynników ryzyka wyszczególnionych w zgłoszeniach Spółki - z Komisją Papierów Wartościowych i Giełd, w tym rocznym sprawozdaniem spółki na formularzu 10-K z późniejszymi zmianami. Ze względu na te czynniki rzeczywiste wyniki mogą się znacznie różnić od tych wyrażonych w oświadczeniach wybiegających w przyszłość przez spółkę. Komunikacja korporacyjna WaveRider Carolyn Anderson (416) 502-2978 candersonwaverider LUB Relacje z inwestorami WaveRider Marcia Newell (416) 502-3265 mnewellwaveriderWAVERIDER PRO quote: Pierwotnie zaksięgowany przez joachim reich Okay. Dave Wright naganiaczy na swojej stronie internetowej, a on mi również powiedział, że ma 1500 dni z rzędu bez straty przy użyciu WaveRider. Niezły wyczyn dzięki jakimkolwiek standardom. Więc zapytałem go, co uważam za rozsądne pytanie: skoro twierdzisz, że masz 1500 dni na wygraną, proszę, pokaż mi swoje wyciągi handlowe tylko przez 90 dni. Zablokuj wszelkie informacje, które są poufne, takie jak adres i saldo konta - chcę tylko zweryfikować, czy masz 90 dochodowych dni z rzędu. Odpowiedź brzmiała: nie. Dał mi zawiłą logikę tego, jak bardzo sobie ufamy, są testamenty i referencje członków itp. Powiedziałem mu, że skoro twierdzi, że ma 1500 kolejnych zwycięskich dni, nie będzie udzielał żadnych informacji za pośrednictwem tych oświadczeń, które nie były już znane. znany publicznie ze swoich filmów na stronie internetowej. Poprosiłem go również o gwarancję zwrotu pieniędzy, jeśli w ciągu 2 tygodni po zakupie produktu, on (nie ja) nie miał 10 prostych dochodowych dni. Odpowiedź na to pytanie brzmiała również nie, z większą dozą zaufania na obie strony i tak dalej. Wysłał mi film z transakcjami w ciągu dnia, co było bardzo niejednoznaczne, więc poprosiłem go, aby powiedział mi, o której godzinie i cenie będą miały miejsce transakcje, o których mówił. Nigdy nie odpowiedział na prośbę. Tak więc, odszedłem z poczuciem, że jest coś bardzo nie tak z całym boiskiem sprzedaży i odmową Daves uzasadnienia roszczeń dotyczących jego własnego handlu, więc nie zamierzam go kupić. Dla mężczyzny, który twierdzi, że ma 70 lat i robi 3000 każdego dnia z handlu ES. Zastanawiam się, dlaczego chce i potrzebuje mojego i innych handlowców 800. Gdyby miał 1500 zwycięskich dni z rzędu, miałby tablicę na CME. Myślę, że obecny zwycięzca jest w 40-dniowym przedziale. Oto, co wiem o Dave Wright. Od 1992 roku sprzedaje kontrakty futures. Wyszedł z dwoma innymi systemami, nazywając się Cherrypicker i Plumpicker. Nic nie wiem o Cherrypicker, ale Plumpicker miał strategię, że gdybyś został zatrzymany, to byś odwrócił. Waverider zmienił tę regułę z Plumpicker. Podręcznik, który otrzymałem, był bardzo trudny do odczytania. Dopiero po tym, jak wysłałem e-maila do jednego z jego członków i uzyskałem dobry przegląd, zrozumiałem to (spędził 6 godzin przechodząc to ze mną). Gdybym sam musiał spróbować to zrozumieć, zajęłoby to dużo czasu. Ma w sobie dużo dobrych informacji, ale jest napisany technicznie. System składa się ze wskaźnika technicznego, zasad handlu i zarządzania pieniędzmi. Byłem w jego pokoju handlowym przez 3 dni i on wie, co robi. Przeprowadzi cię przez kilka ustaw i przejdzie różne tematy dotyczące jego kursu. Wydaje się, że odnosi sukcesy, jedyne, co może zrobić, to wyleczyć się ze strat. Robi pewne rzeczy, które działają, ale trudno je złapać, jeśli ich nie szukasz lub oczekujesz (ta sama osoba wskazała te rzeczy po jednej z sesji). To jak wszystko inne, jeśli wiesz, jak to zrobić, to kto musi kupić kurs. Widziałem kilka wykresów, które są podobne na urldachartsindex. phpurl, ale problem polega na tym, że nie jestem taki techniczny i chciałbym, aby ktoś przeszedł przez to ze mną. W rzeczywistości na tej stronie istnieje kilka darmowych konfiguracji i przykładów innych, które pokazują, że musi istnieć wiele różnych sposobów pomyślnego handlu futures. Kiedy rozmawiasz z Dave'em, wydaje się szczery. Nie mam pojęcia, dlaczego sprzedaje kurs, jeśli robi 3K dziennie, jedyne co mogę myśleć to to, że lubi handlować. Jeśli byłby naprawdę oszustem, dlaczego miałby zostawić swój numer telefonu i adres na swojej stronie internetowej, myślę, że mam nadzieję na najlepsze. Jeśli którykolwiek z użytkowników Waverider Pro chce rozpocząć forum, daj mi znać. Jeśli ktoś chce ze mną porozmawiać, wyślij mi wiadomość na Skype (kenyee65). Kiedy się uczyłem iw lutym 2006 kupiłem Plumpicera. Dave wysłał mi swoją piękną historię na arkuszu kalkulacyjnym Excel (mogę to zrobić.) I Plumpicker miał za dużo reguł dla mnie i używa wykresów 1 i 2 min i CCI. Był na posłańcu yahoo, ale był protekcjonalny, kiedy zadałeś pytanie i zawsze mówiłeś, że nie widzisz go na listach przebojów. i poczekaj chwilę, jestem w handlu. Zakup kartą kredytową należał do kumpla, który prowadził sklep motoryzacyjny. Zapytałem go, dlaczego nie ma własnego konta handlowego, jeśli dobrze sobie radzi. Dał odpowiedź Bull SIT. Mieszka w Ontario w Kanadzie. Nie zbliżaj się. Ludzie sprzedają kursy w kółko. to całe bzdury. Gdyby był tak dobry, powinien zdobywać wiedzę i handlować, by zarobić miliony lub wiele milionów na bank lub coś podobnego. Większość handlarzy w tych instytucjach i tak jest bezużyteczna, a wszystko to od szkoły biznesu i nigdy nie jest handlowana. czytaj Liars Poker. dostaniesz to wtedy. W kursach zawsze jest wartość edukacyjna, ale BARDZO KILKA DOBREJ ŹRÓDŁA. BARDZO KILKA jest dobre. Najczęściej są bezużyteczne i uczysz się od przegrywającego gracza (S). Przeszedłem przez zbyt wiele w 2006 roku tylko po to, aby przekonać sprzedawców, że nie robią żadnego zwrotu. Jak Bernie Madoff. dostał 50 miliardów, a może nawet 100 miliardów, a MUSIAŁ NIGDY NIE ZROBIĆ HANDLU. Najlepszy przedsiębiorca, z którym spotkałem się podczas nauki w 2007 roku, odebrałem od niego telefony i zarobił 2500 w ciągu 9 miesięcy handlu. Udał się na większe pastwiska. Nigdy nie uczył kursu. Prosiłem go wiele razy, aby mnie uczył. NOPE było jego odpowiedzią. Zastanawiam się, dlaczego Jedynym sposobem, w jaki uczysz się handlu, jest przeglądanie wykresów i niepowodzenie. W ciągu dnia. poznaj czas, potem cenę. To zajmie Ci 3 lata, aby uzyskać czasochłonność może być szybsze i 5 lat, aby dostać się do 90, jeśli spędzasz 8-10 000 godzin. Przez 8 lat powinieneś być mistrzem. Jednak Twoje konto może nie wytrzymać tak długo. Lepszy handel EOD i towary. Następnie, gdy masz jakieś naprawdę dobre pieniądze po 2-3 latach. następnie spójrz na intraday. Towary to wolność. Intraday jest sexy i ego. Witaj, nazywam się Cameron i badam rynki od ponad 20 lat. Czego się nauczyłem, to to, że nie ma czegoś takiego jak szybkie wzbogacenie się na rynku forex, nie wierzcie w to, co mówią ci wszyscy dostawcy systemów lub brokerzy binarni, to wszystko jest wielką przeszkodą, aby otworzyć konto handlowe i wysadzić kapitał. To, co się dzieje, polega na tym, że żerują na twoim pragnieniu, aby stać się bogatym i starannie przygotować swoje boiska, aby naciskać wszystkie przyciski, ale rzeczywistość jest zupełnie inna. Forex Wave Rider jest zupełnie inny, bez szumu, żadnych obietnic po prostu zweryfikowanych i uczciwych wyników i komentarzy. To, na czym mi zależy, to stały miesięczny zysk, niskie zwroty i zwroty składane. Przez ostatnie 10 lat kupiłem niezliczoną liczbę systemów i wskaźników, mających nadzieję na znalezienie świętego Graala i zrezygnowałem z tej misji. Moim zadaniem jest teraz ciągłe zwracanie danych z miesiąca na miesiąc i sumowanie zwrotów w czasie. Korzystamy z narzędzia o nazwie MyFxBook, które jest usługą, która monitoruje konta handlowe MetaTrader 4. Co dzieje się z tym, że co godzinę MyFxBook odpytuje konto metatrader Forex Wave Rider i aktualizuje zysk, maksymalne wykorzystanie konta, bieżący dzienny zwrot i całkowity zwrot z bieżącego miesiąca. Wspaniałą rzeczą w tym narzędziu jest to, że nie można go fudged i chociaż istnieją środki kontroli prywatności dla przedsiębiorcy, kluczowe wyniki są publicznie widoczne. Wyniki te są również dostępne na tej stronie MyFxBook. Forex Wave Rider to system ręczny, który jest sprzedawany w oparciu o zbieżność 2 wskaźników i idealnie pasuje do pary walut EURUSD. Ponieważ EURUSD i USDCHF są ujemnie skorelowane, często transakcje mogą być zawierane na USDCHF zamiast EURUSD, jeśli wskaźniki są lepiej wyrównane. Ponieważ jest to system ręczny, nie jest sprzedawany 24 godziny na dobę i nie bez powodu. Przewiduje się, że większość transakcji dla systemu będzie spóźniona w Azji i podczas sesji giełdowych w Europie. Para walutowa AUDUSD jest również monitorowana i będzie przedmiotem obrotu, jeśli warunki będą prawdopodobnie kontynuowane w przypadku kontynuacji fali i 10-15-procentowego wyniku pip, jednak AUDUSD nie jest tak przewidywalny jak EURUSD ze względu na niższy poziom płynności. Handel forex to nie tyle zawody, w których handlujesz z bankami i handlarzami funduszy hedgingowych, jest to bitwa w twoim własnym umyśle i właśnie tam uważam, że gra wygrywa lub przegrywa. Intencją Forex Wave Rider jest uzyskanie następujących wyników: 1- Konsekwentne comiesięczne zwroty mają na celu osiągnięcie co najmniej 6 na miesiąc. 2 Niskie spłaty i ryzyko konta utrzymują wypłatę poniżej 15 wyników 3- długoterminowych zamiast na wypalenie po krótkim okresie czasu plan transakcji Forex Wave Rider ma być systemem długoterminowym Poniżej znajdują się wykresy dotyczące zwrotów Forex Wave Rider Z perspektywy Forex Wave Rider, jest to nowy rok i ten sam plan i strategia handlowa zostanie zastosowany w tym roku i jestem zaangażowany w program. Uważam, że ten system jest solidny i po prostu potrzebuje rynku wykazującego oznaki normalności z powrotem. W połowie stycznia należy spodziewać się kontynuacji trendów i nadal będą stosowane inne środki ochronne, takie jak handel EURUSD i skrócony czas handlu w piątek. Zrobiłem tak dużo szkoleń w tym systemie, że teraz trudno jest łamać zasady, co jest dobre, a ja zaprogramowałem się, aby zobaczyć możliwości i czekać na potwierdzenia. Ostatnie komentarze Dobry artykuł, może być przydatny do tworzenia prognoz. Lub możesz przeczytać prognozy ktoś. Niektórzy brokerzy Forex zapewniają analizę dla swoich klientów. Na przykład prognozy wpisów z kłamstwami JustForex na blogu. Możesz również znaleźć analizy i rekomendacje handlowe w swoim biurze lub pobrać wskaźnik handlu TechnicalAnalysis dla Metatradera 4. justforextrading-central-analytics 12 stycznia 2018 20:25:25 Czas pokaże czy odniesie sukces tutaj na sierpień. 12 stycznia 2018 20:25:25 Dziękuję bardzo. 12 stycznia 2018 roku, o 20:25:25 Lori, jeśli jesteś całkowicie nowy w handlu, najbardziej wymagającym wymogiem jest po prostu bardzo dobre zrozumienie i znajomość rynku forex, zanim zaangażujesz się w jakiekolwiek fundusze do handlu, a następnie dobry broker, który jest w pełni licencjonowany w ich jurysdykcja. Czasami przydaje się też poczucie humoru. Babypips to bardzo obszerna strona dla początkujących w ich School of Pipsology i bardzo poleciłbym tę stronę. FPA (armia pokojowa na rynku forex) oferuje również doskonałe wprowadzenie na rynek forex i oferuje swoją kompletną szkołę handlu zagranicznego - Forex Military School. FX Insights oferuje również bardzo dobre informacje, które pomogą wypełnić luki. babypipsschool forexpeacearmycommunityforums158 forexsitesfx-insights Są to dobre początki w świecie forex i powinny ci pomóc po drodze. Dobrzy handlowcy są cierpliwi, mogą śmiać się z samych siebie, gdy trafią w niewłaściwy przycisk i mogą spojrzeć na rynek z szeroką perspektywą. Mam nadzieję że to pomoże. 12 stycznia 2018 20:25:25 Jakie są specjalne wymagania, aby rozpocząć handel na Forex Chcę robić transakcje na rynku Forex. Czy jest jakiś szczegółowy przewodnik 12 stycznia 2018 roku, o 20:25:25 Newsletter Forex Trendy Kategorie Forex Trending Artykuły Forex Trendy Komentarze Copyright 2017 Forexsites Kontakt Warunki umowy Prywatność WYSOKIE RYZYKO OSTRZEŻENIE: Pozagiełdowy obrót walutowy przy marży wiąże się z wysokim poziomem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Wysoki stopień dźwigni może działać zarówno przeciwko Tobie, jak i Tobie. Przed podjęciem decyzji o zainwestowaniu w walutę obcą należy starannie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Istnieje możliwość, że możesz ponieść stratę części lub całości początkowej inwestycji, a zatem nie powinieneś inwestować pieniędzy, których nie możesz utracić. Powinieneś zdawać sobie sprawę z całego ryzyka związanego z pozagiełdowym handlem walutami i zasięgnąć porady niezależnego doradcy finansowego, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości. Dotychczasowe wyniki nie gwarantują przyszłych wyników, a FOREXSITES wyraźnie doradza klientom i potencjalnym klientom, aby dokładnie przeanalizowali wszystkie roszczenia i oświadczenia złożone przez doradców, blogerów, menedżerów ds. Pieniędzy i sprzedawców systemów przed zainwestowaniem jakichkolwiek funduszy lub otwarciem rachunku u jakiegokolwiek dealera rynku Forex. Wszelkie wiadomości, opinie, badania, dane lub inne informacje zawarte na tej stronie internetowej stanowią ogólny komentarz rynkowy i nie stanowią porady inwestycyjnej ani handlowej. FOREXSITES wyraźnie zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności za utracony kapitał lub zyski bez ograniczeń, które mogą powstać bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania lub polegania na takich informacjach. Podobnie jak w przypadku wszystkich takich usług doradczych, wcześniejsze wyniki nigdy nie są gwarancją przyszłych wyników. Opcjonalne notatki stopki.

No comments:

Post a Comment